تقدیر و تشکر از حمایت مردم حوزه انتخابیه تهران ، ری و تجریش

«بسم الله الرحمن الرحیم »

إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَهُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّهِ الَّتِی کُنْتُمْ تُوعَدُونَ ﴿۳۰﴾

در حقیقت کسانى که گفتند پروردگار ما خداست‏ سپس ایستادگى کردند فرشتگان بر آنان فرود مى ‏آیند [و مى‏ گویند] هان بیم مدارید و غمین مباشید و به بهشتى که وعده یافته بودید شاد باشید (۳۰)

مرا عهدیست با جانان که تا جان در بدن دارم
هواداران کویش را چو جان خویشتن دارم

بهترین سلام ها و تحیات نثار شما ملت بیدار و زمان شناس باد .

ملتی که همیشه از بهترین داشته های خود برای سربلندی ایران اسلامی هزینه می کنند . مردان و زنان همیشه بیداری که هیچ گاه عزت و اقتدار این مرز و بوم را با تمام سختی ها و پیچ و خم ها بر هیچ سفره ای معامله نکرده و نمی کنند .

غیرتمندانی که همیشه حضور به موقعتان برگ زرینی بوده بر دفتر قطور افتخاراتتان ….

اینجانب که خود را قطره ای از این اقیانوس بیکران میدانم و بر اساس عهدی که در جنگ تحمیلی ، در شب های شلمچه ، فکه ، مجنون و … با خدای خود بسته ام که هر جا توان خدمت داشته باشم و بتوانم خدمتگزار این مردمان با شرافت باشم پای از عرصه بیرون نکشم و تمام سرمایه وجودم را نثار این جماعت الهی کنم …

در این زمان بر اساس وظیفه و درخواست مکرر اقشار مختلف اعم از جوانان و دانشجویان فرهیخته ، اندیشمندان و دوستان با تجربه و دلسوز جهت حضور در عرصه انتخابات شورای شهر تهران پای در میدان نهاده و چون خود را مامور به انجام تکلیف دانستم نتیجه هر چه باشد برایم گواراست .

? بدین وسیله بر خود لازم می دانم فارغ از نتیجه انتخابات (( هر چه باشد مصلحت اوست )) از یکایک شما سروران ارجمند و یاران همیشه همراه اعم ازمردان و زنان ، وزرا ، وکلا ، اساتید ، نمایندگان ادوار مختلف مجلس ، دانشگاهیان و دانشجویان ، بازاریان ، صاحبان صنایع و حرف ، فرهیختگان کشوری و لشگری ، جوانان عزیز ، پیشکسوتانی که کوله باری از تجربه خود را به همراه دارند ، تشکر کرده و گر چه به قول خواجه شیراز :

قلم را ان زبان نبود که سر عشق گوید باز
ورای حد تقریر است و شرح آرزومندی

?باور دارم که شکوه این همراهی چیزی نیست که بتوان بر صفحه ی نازک کاغذ نوشت و با قلمی ناتوان آن را توصیف کرد .

اما به رسم ادب و قدرشناسی ارادت خالصانه خود را از حضور و همراهی و مساعدت شما سروران عزیزتر از جانم را تقدیم می دارم .

با احترام
جواد درویش وند کاندیدای شورای اسلامی شهر تهران
کد انتخاباتی : 4947

https://t.me/joinchat/AAAAAD7Sp85EPjUr4K20uw

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *