بیانیه – می توانم در شهرستان خرم آباد به عنوان مرکز استان منشأ اثر باشم

سؤال از سردار درویش وند : در چند روز اخیر شایعاتی در سطح شهر خرم آباد پخش شده ، مبنی بر اینکه سردار درویش وند از کاندیداتوری منصرف شده و یا در شهرستان دیگری قصد کاندیداتوری دارند نظر شما در این خصوص چیست ؟

پاسخ سردار درویش وند : ضمن عرض سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم عزیز در ماه مبارک رمضان باید به استحضار برسانم که اینجانب قبل از استعفا جهت نامزدی انتخابات چند شهر را برای کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی انتخاب کرده بودم از جمله تهران ،خرم آباد و دورود که با توجه به بررسی ها ، مطالعات و نیاز سنجی هایی که انجام گرفت و با نظر به وضعیت نابسامان شهرستان خرم آباد به عنوان مرکز استان از لحاظ عمرانی، آبادانی، اقتصادی، بالا بودن نرخ بیکاری و … تکلیف خود دانستم که در شهر خرم آباد کاندید شوم .

وی افزود : چنانچه در شهرستان دورود کاندید می شدم از لحاظ شناخت مردم نسبت به بنده ، تجمیع بودن شهرستان های دورود و ازنا نسبت به گستردگی خرم آباد و حتی شانس پیروزی در انتخابات موقعیت مناسب تری داشتم و زحمت کمتری راجهت تبلیغات متحمل می شدم ولی  این شهرستان ها مشکلات کمتری نسبت به خرم آباد دارند و تا زمانی که مرکز استان مشکلاتش به حداقل نرسد بقیه شهرستان ها نیز رشد چندانی نخواهند داشت و اینکه این توان را در خود دیدم و می بینم که می توانم در شهرستان خرم آباد به عنوان مرکز استان منشأ اثر باشم که شاید اثرات آن برای شهرستان های دیگر نیز منشأ خیر باشد.

وی ادامه داد :در زمان استعفای بنده برای کاندیداتوری شهرستان خرم آباد مراتب از طریق رسانه های سراسری و استانی اعلام وحتی تعدادی از رسانه های بیگانه که با نظام سر ستیز دارند مانند رسانه های آمریکا ،انگلیس، فرانسه ، اسرائیل و منافقین نیز این موضوع را اعلام و نسبت به آن موضع گیری منفی داشتند.

سردار درویش وند با اشاره به اینکه به تازگی شایعاتی در خصوص کناره گیری وی از انتخابات و یا تغییر محل حوزه انتخابیه در بین مردم پخش شده گفت باید به اطلاع مردم شریف ، فهیم و وارسته خرم آباد برسانم که این شایعات را افرادی به وجود می آورندکه هم از نظر سیاسی و هم از نظر اخلاقی بیمار هستند و در صدد دلسرد کردن مردم در خصوص انتخابات هستند ،کما اینکه بعضی از آنها نیز بلندگوهای بیگانگان باشند.

سردار درویش وند درخاتمه عنوان کرد : مردم عزیز باید هوشیار باشند و به این شایعات و یا بهتر بگویم دروغ های سیاسی توجه نکنند و مطمئن باشند سردار درویش وند با توکل به خدا جهت خدمت به مردم پا به این عرصه گذاشته و ذره ای عقب نشینی ندارد و حاضر نیست تحت هیچ شرایطی مردم عزیز را رها کرده تا جایی برای تاخت و تاز تشنگان قدرت باز شود.

18 دیدگاه برای “بیانیه – می توانم در شهرستان خرم آباد به عنوان مرکز استان منشأ اثر باشم

  1. حسینی گفته:

    با سلام و احترام و آرزوی موفقیت شما در انتخابات ، ان شاء ا… شاهد رشد وپیشرفت و آبادانی در سطح شهرستان باشیم. حاجی چی اسبی کوه هام و پشتت

  2. ناشناس گفته:

    با سلام خدمت سردار عزیز اسلام امید وارم که در این عرصه هم موفق باشی بی شک جناب عالی کسی هستی که میتوانی مشکلات این شهر را بر طرف کنی سردار تا پای جانم در خدمت شما هستم و برای شما تبلیغ خواهم کرد برای من افتخار است که شما لر هستید

  3. محمد گفته:

    با سلام
    سردار عزيز حرفهايت بوي خوش آشنايي مي دهد
    بويي كه ترانه هاي لري را با غيرت بي وصف همراه مي كند.
    پاي صحبت هايت نشستم
    در اين بازار گرم صحبت، كه همه فقط حرف ميزنن تو قبلا اثبات كردي كه مردي و پاي مردانگي و صحبتت مي ايستي.
    شهر من نيازمند مردي مثل توست
    شهر من نيازمند اميد نيست
    شهر من نيازمند مردانگي و از خود گذشتن است
    ميدانم براي آباداني آن خواهي كوشيد
    آوازه كارها و فعاليت هايت را از شهرهاي دورتر ديده و شنيده ام
    با تو مي مانم
    به تو راي ميدهم
    براي تو مي كوشم

  4. رها گفته:

    خانم ياآقاي” z”سردا ر اول برادريشو در ساير پستها ثابت كرده وبعد به ميدان آمده روحرفاشون حساب كنيد به اميد خدا خرم آباد را آباد ،آباد خواهيم ديد اگر سردار وارد اين عرصه شود .انشاءالله.

  5. مهندس نصیرائی گفته:

    مردم ولایت مدار خرم آباد سردار درویشوند از نیروهای ارزشی نظام بوده و شایسته اعتماد شماست .

  6. حسن زیدی گفته:

    فقط یه مرد مقتدر مانندسردار درویش وند به درد بی درمون لرستان میخوره
    سردار دعایمان بدرقه راه تان است

  7. حاج اقا امید پاپی وعباس محمودی گفته:

    مردم فهیم خرم اباد باید به یاد بیاورند که خیابانهای خرم اباد کنونی با 10سال پیش فرقی نکرده همچنان خاکی .شهرسازی بدون نظم … شمار جوانان بیکار به اوج رسیده ایا کسی نیست اینها را ببیند به راستی پتروشیمی خرم اباد چه شد . بودجه های کلان فرهنگی . شهرسازی . … مردم خرم اباد به خدا قسم از شعار تا عمل خیلی راهه ولی بدانید کسی به درد شما میخورد که بصیر باشد انقلابی باشد ولایی باشد .من خودم معتقدم که سردار با همه فرق میکند خاکی امده بر در خانه های خاکی شما دستش را بگیرید با انتخاب اصلح شهرمان را اباد سازیم

  8. BABAK گفته:

    به اميد خدا و تغيير نگرش مردم فهيم خرم اباد در انتخاب خود به نظر اين حقير بهترين گزينه سردار درويشوند ميباشد

  9. صفایی راد گفته:

    در جواب اون برادر یا خواهر مثلا دلسوز!
    اولا شما شناختتون از آقای درویشوند چقدره که به خودتون اجازه میدین اینقدر راحت پیش دواری کنید! و ازکجا با ااطمینان عجیبی نتیجه رای آوردن یا نیاوردن این کاندیدا رو میدونید! بهتر نبیست به جای تخریب شخصیت و جو سازی های کورکورانه و ناعادلانه کمی هم تحقیق کنیم….
    پیشنهاد میکنم با آرامش در مورد سوابق آقای درویشوند یک بررسی بکینید بعد به نام اعظم خداوند سوگند یاد کنید!
    خداوند همه ی ما رو به راه راست هدایت فرماید انشالله”

  10. صفایی راد گفته:

    از آقای درویشوند یا هر کس دیگه ای که به عنوان نماینده مردم خرم آباد به مجلس راه پیدا می کنن خواهش می کنم که به فکر قشر کارگر باشن آخه بیشتر ما یعنی حدود 70 درصد مردم خرم آباد یا پدرشون کارگره یا خودشون یا بچه شون! بالاخره با ممشکلات این قشر به صورت کالا مستقیم در ارتباطن . امیدورامر هر کی که رای بیاره اونجا که رفت ( مجلس شورای اسلامی) با کارگروها یا وزرا یا هر راه حلی که درسته نسبت به این قشر واقعا زحمت کش و نان حلال خور ” عنایت ویژه داشته باشن.
    با آرزوی موفقیت #

  11. میر چناری گفته:

    ما همه به یاری حق خواهان پیروز شدن بهترین و برگزیده ترین کاندیدای انتخاباتی آقای سردار درویشوند هستیم انشا الله پیروز خواهد شد

  12. مهندس موسي محمدپور گفته:

    باسلام و درود فراوان خدمت سردار و بزرگ مرد سرافراز لرستان موفقيت روزافزون شما را از خداوند منان و متعال خواستارم، انشا الله. *دزفول*

  13. زهره و مریم صالحی گفته:

    با آگاهی و اطمینان کامل سردار دریشوند را انتخاب خواهم کرد.
    به امید پیروزی ایشان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *