استعفای سردار جواد درویش وند و استقبال تمام اقشار لرستاني از كانديداتوري وی

در هشتمین دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي فرصت مناسبي پيش آمد كه سردار درويش وند وارد عرصه ي انتخابات مجلس شوراي اسلامي شود ، در اين دوره بسياري از مردم  لرستان كه از توان اجرايي سردار و تلاش هاي وي براي پيشرفت و توسعه استان به خوبي با خبر بودند ، خواستار  كانديداتوري وي در اين دوره شدند.

ولي  با توجه به مسئوليت سنگين رياست بازرسي وزارت دفاع كه در اين برهه ي زماني به وي واگذار شده بود و خواست مسئولين كشوري براي تداوم نقش سازنده اش در مديريت كلان وزارت دفاع ، وي ناگزیر از كانديداتوري انصراف داد و با عذرخواهي از مردم فهيم لرستان  ، در سمت معاون وزير به انجام وظيفه پرداخت .

با توجه به پيگيري هاي مكرر مردمي كه خواستار پيشرفت استان و شهر بودند با شروع ثبت نام انتخابات دور نهم مجلس شوراي اسلامي تصميم سردار درويش وند براي حضور در عرصه ي انتخابات قطعي شد . وي در تاريخ ١/٤/ ٩٠ به طور رسمي از  سمت معاونت وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح استعفا كرد  كه مراتب از طريق رسانه هاي داخلي منتشر و حتي رسانه هاي بيگانه نيز در برابر اين امر موضع گيري منفي داشتند .

استعفای معاون وزیر دفاع سردار درویش وند- ایسنا

استعفای معاون وزیر دفاع سردار درویش وند - بی بی سی bbc

با توجه به خدمات ارزنده سردار در زمانی که عهده دار مسئولیت های اجرایی مختلف بود ، استقبال مردم از كانديداتوري وي قابل پيش بيني بود . با ورود وي  به عرصه ي انتخابات موج خوشحالي و اميدواري به وضوح در ميان مردم دیده می شد . با برگزاري بيش از ٣٠ انتخابات در كشور بعد از پيروزي انقلاب ، بلوغ سياسي مردم شريف و فهيم لرستان و خرم آباد  به حد اعلاي خود رسيده بود و به درستي مي توانستند توان اجرايي و مديريتي و حتي شخصيت افراد را تجزيه و تحليل كنند .

سردار درويش وند با توجه به كوله بار گران بهايي که از تجربيات دوران خدمت در مسئوليت هاي مختلف كشوري به دست آورده بود ، نظرات و راه كارهاي عملي بسيار مناسبي به خصوص در زمينه هاي توسعه اقتصادي استان ارائه مي كرد كه  مورد توجه بسياري از مردم قرار گرفت و همين امر باعث شده بود كه مردم از اقشار مختلفي مانند عشاير ، كشاورزان و روستائيان ، بازاريان ، دانشجويان ، كارمندان دولت و بخش هاي خصوصي ، حوزويان ، فرهنگيان و اساتيد دانشگاه و … با تشكيل جلساتي به بحث و تبادل نظر با وي بپردازند و با اهداف و برنامه هاي ایشان براي توسعه شهر و استان آشنا شوند .

کاندیداتوری سردار درویش وند- جلسات مردمی

در اين جلسات بسياري از افرادي كه در زمينه هاي مختلف داراي تجربه و يا تخصص بودند به ارائه راه كارهايي پرداختند كه سردار درويش وند با تجزيه و تحليل اين موارد ، بسياري از آن ها را در رئوس برنامه هاي اجرايي خود قرار داد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *