انتخاب اصلح و شایسته نشان از آگاهی مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت الاسلام علی محمد لروند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در پلدختر اظهار داشت: نامزدهای انتخابات مجلس باید معتقد به اسلام و ملتزم به ولایت فقیه باشند و به توصیه‌های مهم رهبر معظم انقلاب مبنی بر حفظ حرمت یکدیگر، حراست از بیت‌المال، جلوگیری از اسراف، کنترل هواداران خود عمل کنند.

وی تصریح کرد: نمایندگان متعهد و متخصص و توانمند و مقتدر در خانه ملت می‌توانند گره‌گشای نیازها و حلال مشکلات مردم در عرصه‌های مختلف باشند بنا بر این تلاش برای شناخت فرد لایق و اصلح در انتخابات تکلیف شرعی است.

لروند افزود: عدم وابستگی به مراکز ثروت، ندادن وعده‌های بی‌حاصل به مردم، حفظ آرامش و امنیت جامعه و توجه به توطئه‌‌های احتمالی دشمنان را از دیگر شاخص‌های نامزد اصلح عنوان کرد.

امام جمعه پلدختربا اشاره به اینکه فضای رقابتی و سالم و با نشاطی در پلدختر حاکم است تصریح کرد: افزایش جو آرامش در دوران تبلیغات فضای مناسب برای شناسایی و انتخاب نماینده اصلح را فراهم می‌کند.

لروند خاطرنشان کرد: حرکت و فعالیت کاندیداها و هواداران آن‌ها باید بر مدار و محور قانون باشد و هر نامزد انتخاباتی تنها برنامه‌ها و سوابق کاری خود را بیان کند و از تخریب دیگر کاندیداها خودداری کنند.

وی گفت: مردم باید کاندیدای اصلاح را انتخاب کنند تا مجلسی سالم و صالح حاصل این انتخابات باشد.

امام جمعه پلدختر گفت: کاندیداها برای حضور در صحنه انتخابات و ایجاد فضای نشاط در سطح جامعه باید در تبلیغات خود با رعایت قانون اجازه سوءاستفاده را ندهند و نامزدهای انتخابات در تبلیغات خود مصالح نظام را در نظر بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: کاندیداها باید به گونه‌ای تبلیغ نکنند که دشمنان را به طمع بیندازند.

لروند بر حضور مردم ولایتمدار و فهیم شهرستان پلدختر در پای صندوق‌های رای افزود: مردم این شهرستان همانند سایر ملت ایران اسلامی تا به امروز در عمل ثابت کرده‌اند که پیرو مقام معظم رهبری و ادامه دهنده راه شهیدان هستند و با حفظ وحدت در حماسه 12 اسفند و انتخابات آتی، وحدت و انسجام را به نمایش خواهند گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *