انتقاد امام جمعه و نماينده وزير دفاع از روند رسيدگي به زلزله زدگان دورود

دورود – خبرنگار كيهان:
امام جمعه دورود از نحوه رسيدگي به اوضاع زلزله زدگان اين شهرستان انتقاد كرد.
حجت الاسلام والمسلمين حسين رجايي پور در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه اظهار داشت: مردم دورود، تمام زندگي خود كه تنها يك منزل مسكوني بود را از دست داده اند و حق دارند عصباني باشند.

وي با اشاره به پرخاش كردن مردم به برخي از مسئولين افزود: اگر مسئولين به جاي مردم در چنين اوضاع و احوالي گير مي افتادند، آيا آرامش خود را حفظ مي كردند؟
خطيب جمعه دورود در ادامه از بهتر شدن اوضاع در يكي دو روز اخير و حضور جدي مسئولين كشوري و استاني در ميان مردم ابراز خرسندي كرد و خواستار جديت بيشتر مقامات شد.
گفتني است تا جمعه، آذوقه،زيرانداز، پتو و وسايل گرمازا در اختيار حادثه ديدگان قرار نگرفته بود و توزيع چادر از روز گذشته آغاز شده است.

در همين رابطه، نماينده وزير دفاع پس از بازديد از مناطق زلزله زده، دستور اسكان 200 خانوار از زلزله زدگان را در منازل سازماني صنايع دفاعي زرهي بني هاشم صادر كرد.

سردار سرتيپ جواد درويش وند با عميق دانستن تخريب ها از روند رسيدگي به امور زلزله زدگان به شدت انتقاد كرد و گفت: قانع بودن مردم فهيم و شهيد پرور اين شهرستان نبايد مانع از رسيدگي به آنان شود.

وي با اشاره به گذشت پيش از 5 روز از وقوع زلزله و تداوم سرگرداني مردم وحشت زده در معابر خاطرنشان كرد: اين مسئله زيبنده نظام مقدس و مقتدر جمهوري اسلامي نيست و وزارت دفاع براي كمك رساني بيشتر به زلزله زدگان آماده است.

شهرستان دورود روز شنبه 15 آبان ماه جاري بر اثر زلزله به بزرگي 4/9 ريشتر به لرزه در آمد كه بر اثر آن، حدود هفت هزار واحد مسكوني و تعدادي واحد تجاري، 48 باب مدرسه و مقداري ابنيه و تاسيسات زيربنايي دچار خسارت شدند.

 آدرس مطلب : http://www.kayhannews.ir/890822/3.htm

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *