بیانیه – بیانیه سردار جواد درویش وند در خصوص دور دوم انتخابات

به نام خداوند حسابگر و حسابرس

﴿( إِنَّ اللّهَ لاَ يُغَيِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى يُغَيِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ ﴾)

خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی دهد مگر به وسیله خود آن ها

سلام و صلوات بر پیامبر خاتم (ص) و خاندان پاکش و درود بی پایان بر روح بلند امام امت و شهیدان گلگون کفن ایران اسلامی و آرزوی سلامتی و سربلندی مقام معظم رهبری و تمامی خادمین این مرز و بوم و تعظیمی سراسر از روی خضوع و فروتنی بر تیزهوشی و ذکاوت شما مردم عزیز که در این برهه ی حساس دیگر بار حماسه ای با شکوه آفریدید.

ازحضور حماسی مردم شریف و فهیم حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی و بخش های تابعه درانتخابات مجلس نهم که همراه با خیل عظیم مردم سراسر ایران اسلامی لبیکی جانانه به ندای ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله) گفتند صمیمانه قدردانی می کنم. توفیق خدمت بی منت ، عاشقانه و صادقانه به این مردم عزیز که ولی نعمت ما و ذخائر انقلاب هستند موهبتی است که بی شک شایسته ی دستانی خدمت گزار و بی ادعاست.

شما مردم عزیز با تلاش های بی وقفه و محبت های بی دریغتان . حضور در انتخابات را بر من تکلیف کردید و بنده چاره ای جز امتصال امر نداشتم . عزیزان بزرگوار اگر دیروز به دلگرمی حضورتان در کنار خود وارد عرصه انتخابات شدم ،امروز به قدم های پر صلابت و اراده مصمم شما برای خدمت در سنگری دیگر و تلاش در جهت آبادانی این شهر بیش از پیش محتاجم.

بی دقتی مجریان امر در جریان انتخابات یکی از عواملی بود که اسباب اعتراض ما و شما را فراهم آورد که با ارائه مدارک و مستندات لازم به مراجع ذیصلاح در جهت احقاق حق شما عزیزان تلاش کردم ولی افسوس که هیچ اقدام مقتضی در این خصوص صورت نگرفت.

شما عزیزان باید بدانید که جواد درویش وند بر عهد و پیمانی که با خدای خود ، شهدا و با شما بسته است همچنان پایبند خواهد ماند و خدمت گزاری به شما مردم شریف و قدر شناس را افتخار خود دانسته و می داند.

و اما در خصوص دور دوم انتخابات :

در تمام انتخابات مجلس در دنیا عده ای به هر نحوی به مجلس راه می یابند و عده ای از ورود به آن باز می مانند و این یک امر بدیهیست ، اما نکته ی قابل تأمل در انتخابات مجلس نهم حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی میزان رأی ارزشیست که شما عزیزان با صداقت و پرهیز از هر گونه بی تقوایی، دورویی و به دور از قوم گرایی و… با همت شبانه روزی خود به این حقیر اعطا کرده اید که این خود یک پیروزی بزرگ به شمار می آید و قابل تحسین است.

با توجه به پیش روی بودن مرحله دوم انتخابات و عنایات شما بزرگواران نسبت به موضع گیری اینجانب در این مرحله به استحضار می رساند که :

با توجه به هوش ، درایت و روشنفکری که در وجود شما عزیزان سراغ دارم و در مرحله ی اول انتخابات شاهد آن بودیم یقین دارم که در این مرحله نیز به بهترین وجه مصلحت خویش را تشخیص داده و سرنوشت خود را رقم خواهید زد لذا هر گونه انتخاب را به عهده ی شما بزرگواران گذاشته و آن را ارج می نهم .

از درگاه محبوب بی همتا برایتان سعادت ، سلامت و عزت بیش از پیش مسئلت دارم .
به امید بنا کردن شهری آباد و توسعه یافته بر بلندای همت شما بلند همتان

بیانیه سردار جواد درویش وند در خصوص دور دوم انتخابات خرم آباد

دریافت فایل جهت چاپ

18 دیدگاه برای “بیانیه – بیانیه سردار جواد درویش وند در خصوص دور دوم انتخابات

  1. حاج امین زینی وند گفته:

    بنا به فرموده حضرت امام تمام طرفداران سردار درویشوند پای صندوق میروند اما سلامت انتخابات خرم آباد عفونت عمیقی دارد بعضیها گویامیخواهند مثل سلطان بر مردم حکومت کنند در روز روشن وروز کار رای ماحباب شد.دستی که به رای ما خیانت کرد ببرد .ازتمام اماواگرهاکه بگذریم باید دانست که تازمانیکه یک فرد بانفوذ وازجان گذشته رانفریستیم هیچگاه برادری وبرابری جاباز نخواهد کرد وماتاروزیکه این کار رانکنیم از پای نخواهیم ایستاد وامروز روز استارت این کار است وتمام طرفداران سردار هرکدام تاجایی که دستشان میرسد کمک کننند.به امید روزهای بهتر

  2. قدرت مهدی پور گفته:

    سلام خدمت سرداربزرگ اسلام وافتخار جبهه وجنگ با تشکر از بیانیه ای که دادید وحق انتخاب طرفداران خود را به خودشان واگذار کردید .سردار بزرگ واقعا ما از صمیم قلب ازبی عدالتی که در شمارش ارا ء شد متاثر شدیم ولی از شما درخواست می کنیم که برای دور بعدی حتما بیا واین دفعه قول شرف می دهیم که نسبت به گذشته برای راهیابی شما تلاش مضاعف تری انجام می دهیم تا شما را به امید خدا در مجلس بعدی ببینیم چون واقعا لرستان به نمایندگانی لایق و شایسته چون شما نیاز دارد

  3. تقی جوزی گفته:

    باسلام خدمت سردار بزرگ اسلام جناب آقای درویشوند
    به نظربنده که به نمایندگی از جمع کثیری از خرم آباد صحبت میکنم عرض میکنم خدمتتان که برنده اصلی و واقعی انتخابات بعد از حضور دشمن شکن وسر سبز مردم فهیم لرستان سردار درویشوند است که با رعایت کامل اخلاق انتخاباتی از امتحان الهی و بزرگ انتخابات سربلند وپیروز بیرون آمد .خسته نباشی.

  4. ابراهيم صمديان گفته:

    سردار سلام
    در سرزميني زندگي مي كنيم كه حق كشي فراوان است،به شايسته سالاري كاري ندارند،هر كس مسوليتي قبول كرد دست افتاده اي را نمي گيرد.در سرزمين ما يك نفر را به خاطر يك جرم چند بار قصاص مي كنند.سرزمين ما خيلي نواقص دارد.به افرادي مثل جناب عالي نياز مبرم دارد. تا ريشه بي عدالتي كنده شود،تا حق جاي خودش قرار گيرد تا نواقص قانون برطرف شود،و قانو ن به طور كامل اجراء گردد. به اميد آن روز.
    كه فقط با ظهور آقايمان منجي عالم بشريت صورت خواهد گرفت/

    صمديان

  5. سامان دریکوند گفته:

    به نام آنکه جان را فکرت آموختم
    با سلام وآرزوی توفیق روز افزون خدمت سردار سرافراز وتوانمند اما غریب در شهر آشیانه اش باز هم دورود بر خضوع فروتنی وذکاوت سیاسی جناب عالی که حق انتخاب حق باورانه بالغ بر30هزار یاران صادق و بی ادعا اما سرشار از غرور وعزت از انتخابشان را به خود واگذار تا در این رهگدزر تاریک کور سوی امید را بجویند وبه امید خورشید آرزوهاشان بنشیند سردار عرصه توانمدی وخدمت رسانی پای در عرصه ای گذاشته ایی که راه بازگشت نیست و آن همان است که امام امت آنرا عبادت وافتخار بزرگ دانست و آن نیست مگر خدمت صادقانه وبی منت به مردم و احیای جوانمردی ومردانگی که البته پیشیه دیرینه بزرگان دین ماست.پس می مانیم به انتظار آمدنت در روز های امید که خواهی آمد به گمانم که فردا روز خوبی است.ومکرو ومکرالله والله وخیرالماکرین

  6. پیام گفته:

    با سلام
    لرستان شهریست که انتخابات در آن برعکس و برخلاف استان های دیگر است .
    در لرستان بر حسب طایفه گرایی رای گیری انجام میگیرد نه بر حسب درک سیاسی کاندیدا و همین دلیل عقب ماندگی این شهر است و تا وقتی که رای گیری براین نحوه در لرستان انجام گیرد لرستان هیچگونه پیشرفتی نخواهد کرد .
    باید این فرهنگ در بین مردم جا بیفتد که برای انتخابات همانند کلان شهرها تصمیم بگیرند
    امیدوارم که مردم لرستان در تصمیم های آینده شهرشان برحسب طایفه گرایی تصمیم نگیرند و وجه های سیاسی فرد را در نظر بگیرند

  7. جعفرهاشمی گفته:

    حیف شد .
    تاریخ اشتباه و ناشکری ما را نسبت به دولتمردان فعلی و خیزبرداشتگان لایق نمایندگی نهم را به ما و سایرین تفهیم خواهد کرد.
    درجه سربازی و ولایتمداری شما بسیار والاتر از وکیل ما بودن است .
    پیروز و سربلند باشی

  8. حمید شجاعی گفته:

    خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی دهد مگر به وسیله خود آن ها
    امید است تا بالاخره این مرکز استان بر مشکلات خود فائق آمده و رنگ و روی یک استان تراز اول مثل همسایگان خود یعنی اصفهان ، اراک ، همدان و کرمانشاه به خود بگیرد و جرم و جنایت و بیکاری از این استان برچیده شود

  9. علی بهاروندی گفته:

    باسلام به مرد بزرگ سردار درویش وند شما لیاقت وشایستگی نامحدودی دارید وقطعا در هرپست ومقامی باشید توانمند هستید و لایق شعار خاکی تر از خاک هستید چون شما با خدای خودتان عهد و پیمان بستید وبنده زر و زور و تزویر نشدید و نخواهید شد شما را به پروردگار سبحان می سپارم.

  10. یحیی آریامنش گفته:

    دورود بر مردان بزرگ خدا پیام سرشار ازعشق و مخبت شما در خصوص انتخابات مرحله دوم حاکی از ذوق وهنر خدایی شما بود چرا که مردم فهیم خرم آباد امروز خوب فهمیدند که شما شخصیتی هستید که منش والای انسانی الهی اجتماعی مردم لرستان را که از دیرباز مورد تکریم مردمان سرزمین های دور بوده است را ارج نهاده وموضع گیریهای ارزشی شما را در حافظه تاریخی خود حقظ خواهند کرد وشعار ان الارض یرثها عبادی الصالحون در نظر خواهند داشت موفق پیروز باشید لطفا نظرات این حقیر را در صورت صلاحدید نمایش دهید

  11. بهمن دالوند گفته:

    با سلام. این دیدگاه شما به انتخابات به یقین نتیجه ای دوسر برد دارد،چون هدف خدمت میباشد. ولی مردم از این خادم بی آلایش با عدم رای خود کمتر بهره خواهند برد.

  12. معصومه شامی گفته:

    با سلام و احترام
    برادر بزرگوار سردار درویش وند به وجود برادر عزیز و گرانمایه ای همچون شما افتخار می کنم . در هر موقعیت و مقامی که باشید قطعا و یقینا قلبتان به نام ایران و لرستان می تپد . من هم با حضرتعالی هم عقیده ام و امیدوارم انتخاب مردم فهیم خرم آباد در دور دوم با درایت و هوشمندی توام باشد چرا که رای امروز آنها زمینه ساز آتیه فرزندان این خاک پاک است . برای جنابعالی و خانواده محترم از خداوند متعال تداوم توفیق روز افزون مسئلت می نمایم . خواهر شما معصومه شامی

  13. علی آگاهی گفته:

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما سردار درویشوند
    بیانیه شما را در مورد انتخابات دور دوم خواندم
    بار دیگر آرامشی به قلوب دوستاران خود هدیه دادیدکه ناشی از ولایتمداری و بصیرت و ایمان به وحدت و آرمانهای امام (ره) میباشد
    حضرت علی (ع) در نهج البلاغه می فرمایند : « بی گمان خداوند سبحان بر جماعت متحد این امت با این رشته همبستگی پیوندشان داد تا در سایه اش آرام گیرند و بدو پناه آرند، با نعمت وحدت منتهی نهاد که هیچ آفریده ای بهایش را در نمی یابد که از هر بهایی پر بهاءتر است و از هر سترگی سترگ تر . » و به راستی می توان گفت که بزرگترین وحدتی که امام علی (ع) در عمل به ما آموخت ،همانا 25 سال سکوت و خانه نشینی آن حضرت است. آری! 25 سال سکوت در حالی که خلافت حق او بود و علی (ع) به خاطر وحدت مسلمین سکوت کرد.
    سکوتی عاقلانه و عاشقانه ! همان طوری که خود می فرمایند: « شما قطعا می دانید که
    من سزاوارترین مردم به زمامداری هستم و سوگند به خدا مادامی که امور مسلمانان جریان طبیعی خود را طی می کند و تعدی جز به چشمگیران مستحق تجاوز صورت نمی گیرد ، سکوت خواهم کرد . »
    فلسفه قیام عاشورا بر امر به معروف و نهی از منکر بنا شده است به گونه ای که در جامعه امروز سطوح مختلفی برای امر به معروف و نهی از منکر بیان شده است که مهمترین مظهر امر به معروف، دعوت به وحدت بین آحاد ملت می باشد و مهترین مظهر نهی از منکر جلوگیری از هرگونه تفرقه ،انشقاق و تنازع بین مسلمانان است.
    امید است همچو گذشته در هر نقطه از این سرزمین که خاکش با خون شهیدانی مطهر است که جز سربلندی برای میهن اسلامی خویش چیزی نخواستند باشید خادم به مردم و نظام جمهوری اسلامی و خاری در چشم دشمنان باشید.
    با آرزوی موفقیت برای شما

  14. ناشناس گفته:

    سلام سردار
    سردار اینده نزدیک همه چیزو در مورد انتخاب نابجا مشخص میکنه که ان موقع مردم خرم اباد میگویند ای کاش معاون وزیر دفاع نماینده میشد و حسرت بیشتری بر پیکر فرسوده شهر خرم اباد نمایان خواهد شد که غم بی کسی خرم ابادیها بیشتر بیشتر خواهد شد.هر کجا خدمت میکنین سلامت باشین و خرم ابادیها و لرستانیها رو فراموش نکنین با خدا معامله کنین.با تشکر

  15. علی...هوادار با تعصب نسبت به سردار گفته:

    سلام بر سردار درویشوند عزیز…
    سردار با تمام وجود آماده حضور شما در انتخابات مجلس دهم هستم.
    ارادتمند شما….یکی از هوداران با تعصب نسبت به سردار

  16. احمد بسحاق گفته:

    سلام خدا بر مردان از جنس فرشته که هر کجا بوده اند مایه برکت و رحمت برای عام خاص بوده اند و سردار درویشوند از آن جنس آدمها هستند هزاران درود خدا بر توباد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *