بیانیه – تقدیر و تشکر سردار جواد درویش وند از مردم شریف و فهیم خرم آباد

(( بسمه تعالی ))

امام خمینی (ره) : من در ميان شما باشم و يا نباشم به همه شما وصيت و سفارش مي‏كنم كه نگذاريد انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بيفتد» 27 تیرماه 1367

عرض سلام ،تقدير و تشكر فراوان دارم از مردم عزیز استان لرستان و شهرستان خرم آبادکه با حضور دشمن‌شكن و حداكثري خود در انتخابات مجلس نهم حماسه ی بي‌نظيري را خلق كردند و همانند هميشه آمادگي ، شناخت كافي و بصيرت خود را در لبیک به پیام رهبرمعظم انقلاب اسلامی(مدظله) نشان دادند.

حضرت آیت ا… بهجت (ره) فرمودند : (( ما آمده ایم زندگی کنیم تا قیمت پیدا کنیم نه به هر قیمتی زندگی کنیم)) بنده وارد عرصه ی انتخابات شدم که انتخابات قیمت پیدا کند نه به هر قیمتی انتخاب شوم .تغییر تفکر انتخاباتی ، افزایش آگاهی مردم نسبت به وظایف نمایندگان ، پرهیز از طایفه گرایی و حرکت به سمت نخبه گرایی از اهداف مهمی بودند که در این انتخابات دنبال می کردم ،که الحمدلله تاحدود زیادی محقق شد. و این خود یک پیروزی بزرگ برای شما مردم عزیز و بزرگوار است.

تقدیر و تشکر- سردار درویش وند

بنده با احساس تکلیف و با نیت خدمت و توان ایجاد تغییر در شرایط موجود وارد عرصه ی انتخابات شدم و از هیچ تلاشی در جهت رسیدن به این امر دریغ نکردم و آن چه در توان داشتم در طبق اخلاص گذاشتم و تکلیف شرعی خود را ادا کردم ، حال که مردم عزیز مسئولیت وکالت خود را بر دوش اشخاص دیگری واگذار کردند تکلیف شرعی از من ساقط شده و مسئولیت مستقیمی در این خصوص متوجه بنده نمی باشد . برای وکلای مردم در سنگر خدمت آرزوی توفیق و خدمتگزاری دارم و امیدوارم که بتوانند از حقوق وآرای این مردم رنج کشیده به درستی صیانت کنند.

بنده برنامه های مدون ، درست ، اصولی وقابل اجرایی برای توسعه استان و شهر و ایجاد اشتغال داشتم که متأسفانه با شرایط پیش آمده روند اجرای آن ها با مشکلاتی مواجه خواهد شد ولی از تمام توان خود برای اجرایی کردن آن ها استفاده خواهم کرد.

میزان رأی ملت است ولی در این انتخابات عده ای با اهرم زر و زور مانع تحقق این امرشدند، اما در عین حال مردم عزیز نشان دادند که مصمم به تغییر رویه در انتخابات وبه دنبال پیشرفت و توسعه استان هستند.

مهمترین عامل مؤثر در پیشرفت و توسعه یک استان اول مردم و دوم مردم و سوم مردم هستند. مردم عزیز باید به فکر رشد و توسعه استان و شهر باشند و در جهت رسیدن به آن سعی و تلاش کنند.

از تمام عزیزانی که در طول این مدت با نیت پاک و بدون هیچ چشم داشتی مرا یاری کردند تشکر و قدردانی می کنم ان شاءا… زحمات این عزیزان مورد رضای خداوند تبارک و تعالی قرار گیرد.

از همه ی همشهریان عزیز و گرامی که با با حضورمقتدرانه و استوار و با شناخت عمیق و تعقل و منطق و با هدف رشد و توسعه ، شکوفایی و پیشرفت استان و شهر به من رأی دادند صمیمانه تشکر می کنم .

چنانچه تبلیغات انتخاباتی موجب رنجش خاطر و ایجاد زحمت برای مردم عزیز شده است صمیمانه از آن ها عذرخواهی می کنم.

و در پایان ضمن تشکر از همه عزیزان ، باید عرض کنم که خود را وقف نظام وهمشهریان محترم می دانم ودر هر کجا که باشم خدمتگزار شما خواهم بود و خود را در قبال شما مردم عزیز و فهیم مسئول می دانم واز شما می خواهم که پیگیر مطالبات به حق خود از نمایندگان و مسئولین باشید چرا که این استان نیاز به تلاش و کار مضاعف همه ی مسئولین و مردم عزیز دارد تا به شکوفایی و توسعه پایدار برسد. خداوند شما و ما را توفیق دهد و عاقبت به خیر گرداند.

خداوندا نمی گویم دستم را بگیر عمری است دستم را گرفته ایی دستم را رها مکن

با تشکرخدمتگزار شما
جواد درویش وند

13 دیدگاه برای “بیانیه – تقدیر و تشکر سردار جواد درویش وند از مردم شریف و فهیم خرم آباد

  1. یاسر سبزواری گفته:

    سردار عزیز ان شاالله دوره بعدی شاهد این خواهیم بود که لباس مفتخر خدمت گذاری به مردم شهرستان خرم آباد را بر تن می کنید و حقوق تضییع شده این مردم را به صاحبان اصلیشان که مردم هستند می رسانید.
    جناب آقای درویشوند ما همچنان در هر شرایطی در کنار شما خواهیم بود چه در خرم آباد باشیم چه نباشم…….
    چونکه ما یا علی گفتیم و عشق آغاز شد و همچنان بر سر این عهد پایبند هستیم.
    با آرزوی موفقیت برای شما
    یاسر سبزواری

  2. فیض اله درویشوند-لوشان گفته:

    باسلام خدمت سردار عزیز
    باعرض معذرت از اینکه بنده بعلت تولد فرزندم و ماندن در کنار خانواده نتوانستم در خرم آباد حضور یافته و افتخار دادن رای به جنابعالی راداشته باشم .ان شااله در دوره بعدی با لطف خداوند شاهد حضور شما درمجلس خواهیم بود.
    شما بزرگواران هر کجا باشید مایه افتخار ما لرزبانان و کرد زبانان خواهید بود.
    همچنین برما ثابت شدکه هدف از حضور شما کمک به رشد و آبادانی شهر و کشور عزیزمان بود .
    امام صادق (ع) می فرمایند:
    « هر کس در راه حاجت برادر مومنش گام بردارد تا آن جا که آن را برآورده سازد و مقصودش پاداش الهی باشد خدای عزوجل به سبب این کار برای او پاداش یک حج و یک عمره مقبول و روزه ی دو ماه از ماههای حرام و اعتکاف آن دو ماه در مسجد الحرام را برای او ثبت کند و هر کس با نیت در این راه گام بردارد ولی حاجت مومن برآورده نشودخداوند برای او همانند یک حج مقبول ثبت کند. پس به کار خیر رغبت یابید.»

  3. مالزیری گفته:

    سردار عزیز صداقت دلسوزی و پاکی شما بر هیچ کس پوشیده نیست شما که اهل تلاشید انشا اله دور بعد

  4. حسن زیدی گفته:

    کاش میشد…..
    ارزویم این بود سرزمین مادریم
    پیشرفتی بکند که ان را با نماینگی شما محقق میدانستم
    حالا هم از الطاف خداوند نا امید نیستم

  5. ابراهیم گراوند گفته:

    سلام.با ارزوی توفیق روز افزون شما سردار عزیز و امیدواریم شاهد حضور شما در مراحل بعدی انتخابات و پیروزیتان باشیم

  6. امين ولي زاده گفته:

    بسم الرب الشهدا و الصديقين
    با عرض سلام و ادب خدمت جناب آقای سردار جواد درویشوند و همه عزیزانی که مطلب ذیل را مطالعه می فرمایند:
    عزیزان آنچه که همه ما لرها مخصوصاً خرم آبادی ها را در انتخاب اصلح دچار اشتباه می سازد به نظر بنده حقیر بعد از معضل طایفه گرایی عدم دقت در پیشینه و سوابق کاری کاندیداهای محترم است با نگاهی گذرا به پیشینه سردار می فهمیم که ایشان خود پله های ترقی را یک به یک پیموده و به این جایگاه رفیع رسیده است لذا راه رسيدن به اهداف انتخاباتي خود را مي داند از طرفي به عرض برسانم كه مردم شريف يكي از شهرستانهاي استان يكبار كارمند وزارت خارجه را به نمايندگي مجلس انتخاب نمودند حال بر همه ما روشن است كه ايشان چه جايگاهي دارد و چه منافعي را براي شهرستان حوزه انتخابي خود داشنه است به اميد روزي كه با بينش دقيق لايق ترينها را برگزينيم و درست انتخاب نماييم تا براي هميشه انتخاب كرده باشيم.

  7. پوریا گفته:

    با عرض سلام خدمت سرباز وظیفه شناس ملت امیدوارم که در دوره ی بعدی به آرزوی خود که خدمت به مردم هست برسید.به امید چتر فردایت خیس بارانم

  8. مریم گفته:

    روزها…شبها…ماه ها…سالها…سپری میشوند…اماتو…همان خوب دیروزی.عمه زاده ات مریم

  9. محمد م از ماهشهر گفته:

    باسلام،
    انشالله که مردم شریف خرم آباد به افرادی مانند سردار که همیشه و در همه حال خدمتگذار واقعی مردم بوده است رأی دهند.موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *