توضیحات در خصوص بخش فعالیت های تبلیغاتی ستاد

توضیحات بخش زندگی نامه سردار درویشوند

تبلیغات انتخاباتی سالم بهترین راه تشخیص کاندیدای اصلح

مهم‌ترین معیاری که شاید به توان به وسیله آن یک کاندیدای مجلس را شناخت، استفاده از نوع تبلیغات انتخاباتی و قانونی عمل کردن آن است و می توان گفت که افراد در این زمینه چهره واقعی و درونی خود را نشان می دهند و به راحتی می توان فهمید که وارد شدن به عرصه انتخابات آیا برای ادای تکلیف و با هدف خدمت گزاری بوده است و یا این که هواهای نفسانی و طمع جاه و مقام و رسیدن به مطامع دنیایی را در دل داشته است!

.

مقام معظم رهبری درباره تلاش کاندیداها برای رسیدن به نمایندگی چنین می‌فرماید: « نمایندگی مجلس دارای دو بعد است، یعنی از دو دیدگاه این مسأله را می توان نگریست. یک دیدگاه این است که ما از نمایندگی و حضور در مجلس شورای اسلامی و دسترسی داشتن به مسئولین کشور و تریبون آزاد، به چشم یک امتیاز شخصی، عنوانی و مادی نگاه کنیم که البته غالباً وضع بر همین منوال است. افرادی می‌کوبند، می‌زنند، زحمت می‌کشند، پول خرج می‌کنند و انواع و اقسام تلاش ها را انجام می دهند تا به این امتیاز دست پیدا کنند… در فرهنگ حاکم بر مجموعه ما، این دیدگاه اول مردود است.

.

دیدگاه دوم این است که ما به سمت نمایندگی مردم در مجلس، به عنوان یک مسئولیت، یک ادای وظیفه و یک صحنه کارآمد برای خدمت نگاه کنیم. اگر شوقی هم برای نماینده شدن باشد، به همین خاطر است. اگر تلاشی هم در راه معرفی و بیان مطالب مربوط به خود و رسیدن به این میدان و مقصود هست، برای آن جهت می باشد… در این دیدگاه، مقصد این است که انسان تلاش کند تا وارد مجلس شود برای خدمت به اسلام و مردم و استعداد خود را در این جا در معرض آزمایش الهی و مردمی قرار بدهد.»


.البته به جرأت می‌توان گفت: تبلیغات غیرسالم و فریبکارانه چند دوره‌ای است که آرام آرام به برنامه انتخابات ایران نفوذ کرده و با کمال تأسف عده‌ای هم از آن روش ها استفاده می‌کنند به طوری که«استفاده ازاهرم پول و رشوه در قالب های مشروع!»، «مفتضح کردن رقیبان به وسیله دروغ و تهمت»، «پخش اخبار و اطلاعات از زندگی شخصی اشخاص»، «سفره‌های رنگین در مجالس مختلف»، «نگاه داشتن امکانات دولتی وپخش آن در منطقه به هنگام تبلیغات انتخاباتی»، «استفاده از بیت‌المال و امکانات دولتی»، «وعده ‌های دروغین و بلند پروازانه» کم کم رنگ عرفی و عادی به خود گرفته است.

.

 باید از خود پرسید، آیا این عوام فریبی‌ها و مخارج گزاف، برای رفتن به مجلس و خدمت به مردم است یا …؟ آیا برای دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب است؟ آیا برای دفاع از خون شهیدان و التیام و آرامش دل داغ دیده یتیمان جنگ است؟ آیا نماینده‌ای که بدین طریق وارد مجلس شورای اسلامی‌ می‌شود، حامی مستضعفین خواهد بود؟ آیا چنین افرادی از هر باند و جناحی می توانند خود را از یاران امام و رهبر انقلاب بدانند؟چطور می توانند حامی مستضعفین، رنج دیدگان، کشاورزان و کارگران باشند، در حالی که گلوی رهبر انقلاب، از تذکر چنین اعمالی، رنجور و دلشان از وجود چنین اشخاصی در صحنه انتخابات، پرخون است، به طوری که خطاب به جناح‌های سیاسی و کاندیداها و اطرافیان آنان چنین می فرمایند: «تبلیغات انتخاباتی، باید به معنای واقعی خود، در حدود شرعی و به دور از فریب و کارهای دروغین و متهم کردن رقبای انتخاباتی، صورت گیرد.»

..

.برای نیروهای متدین و هوشیار جامعه روشن و بدیهی است که تبلیغ برای چنین کسانی نه تنها جایز نبوده، بلکه خیانت به اسلام، انقلاب اسلامی و خون شهداست. برای مقابله با چنین کسانی، باید شرایط فرد اصلح را برای مردم بازگو و مصداق آن را معرفی کرد.

.

• تبلیغات انتخاباتی باید به دور از تنش های اجتماعی و بدون تحریک قومیت ها و در راستای ارائه برنامه های کاندیداها و یا نقد عملکرد مسئولان اجرایی بر اساس واقعیات باشد.

• كانديداهايي كه تائيد صلاحيت شدند بايد در عرصه تبليغات سياست راهبردي و برنامه‌هاي خود را شفاف ارائه كنند.

• کانديداها بايد اخلاق انتخاباتي را رعايت كرده و جوي از محبت، نشاط و شور انتخابات را براي حضور حداكثري مردم پاي صندوق‌‌هاي رأي فراهم كنند

.

حيثيت اين نظام معطوف به برگزاري انتخاباتي سالم، قانوني و در بستر ضوابط و مقررات است.

با حضور گسترده و مشارکت حداکثری مردم و تعامل مناسب کاندیداها با یکدیگر و رقابت سالم انتخاباتی، شاهد یکی دیگر از افتخارات نظام جمهوری اسلامی در روز 12 اسفند سال 90 خواهیم بود،

.

تبلیغات در ستاد انتخاباتی سردار درویش وند

• هدف از تشکیل این قسمت ایجاد هماهنگی بین ستادهای انتخاباتی سردار درویش وند و حامیان وی درشکل و نحوه ی تبلیغات است.

• ستاد انتخاباتی سردار درویش وند از اقشار مختلف مردم اعم از علما و روحانیون ، اساتید دانشگاه و حوزه ، سیاسیون ، دانشجویان ، فرهنگیان ، هنرمندان ، ورزشکاران ، بازاریان ، روستائیان ، عشایر ، بانوان ، جوانان ، نوجوانان و… تشکیل شده است .

• در این ستاد تمام قومیت ها ، طوایف ، عقاید و نظرات قابل احترام هستند.

• در این قسمت مطالبی که ازنظر ستاد اجازه ی انتشار دارند ، قرار خواهند گرفت.

• برنامه زمانی مربوط به همایش ها و جلسات مردمی در این بخش به اطلاع عزیزان خواهد رسید.

• مطالب انتشار یافته فقط در راستای بیان توانمندی های سردار درویش وند است و تخریب دیگر کاندیداها در این مطالب جای ندارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *