توضیحات در خصوص قسمت جلسات مردمی و همایش های انتخاباتی

برگزاری انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره از اهمیت فوق االعاده ای برخوردار بوده و انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز به جهت مسایل مختلف داخلی و خارجی از اهمیت و حساسیت دو چندانی برخوردار است.

با عنایت به تأکیدات مقام معظم رهبری درخصوص برگزاری انتخابات آزاد و مردمی می توان گفت که حضورگرایش ها و سلایق مختلف سیاسی در انتخابات دهه های گذشته انقلاب ، نشان از آزادی و حضور ارزشمند مردم در این عرصه سرنوشت ساز بوده است.

ان شاء الله برگزاری با شکوه انتخابات مجلس نهم با حضور مردم و طیف های مختلف سیاسی ، توطئه ها و انتظارات دشمن را بیشتر با شکست مواجه خواهد کرد.

با توجه به نزدیک شدن به زمان انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ، سیاسیون و اشخاصی که برای کاندیداتوری ثبت نام کرده اند با تشکیل جلساتی با همکاری مردم ، به معرفی خویش ، توانمندی ها و اهداف و برنامه هایشان می پردازند.

هدف از برگزاری این جلسات و دیدار با نامزدهای انتخاباتی،آماده سازی فضای سرشار از تعامل و همکاری برای برگزاری انتخابات پرشور و بدون حاشیه است.

در این جلسات مردم فرصت می یابند تا با مقایسه کاندیداها از منظرهای مختلف ، برترین و شایسته ترین انتخاب را انجام دهند و اصلح ترین فرد را برای وکالت خود به خانه ی ملت بفرستند.

کاندیداها نیز باید به عنوان خادمین ملت و نظام اسلامی و مدعیان رعایت قانون ، تمام جوانب اخلاقی ،شرعی و قانونی را در تمامی اقدامات مربوط به کاندیداتوری رعایت نمایند و با تکیه بر خرد و احساس مسئولیت طرفداران خود را به رعایت قوانین اخلاقی و اتخاباتی دعوت کنند.

سردار جواد درویش وند معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که با کوله باری از تجربیات گران بها و توانمندی های خاص پا به عرصه ی انتخابات دور نهم مجلس شورای اسلامی درحوزه ی خرم آباد گذاشته ، نیز با تشکیل جلساتی به معرفی خود و اهداف و برنامه هایش می پردازد.

مختصری در خصوص جلسات مردمی سردار جواد درویش وند:

• تمامی جلسات به درخواست مردم عزیز و با رضایت قلبی آنان تشکیل می شود.

• هزینه های گزاف ، ریخت و پاش و تجمل گرایی به هیچ وجه در جلسات سردار درویش وند به چشم نمی خورد.

• در این جلسات اعضای ستاد و تعدادی از هواداران سردار را همراهی می کنند.

• آغار جلسات در بیشتر موارد مزین به تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید است.

• سپس میزبان جلسه ضمن عرض خوشامدگویی به حضار، توضیحات مختصری در خصوص سردار ارائه می دهد.

• پس از آن سردار درویش وند با تشکر از میزبانان جلسه و مهمانان گرامی ، مطالبی در خصوص وظایف نمایندگان مجلس ، شرایط یک کاندیدای اصلح و توانایی های اجرایی نمایندگان مجلس ارائه می دهد.

• سپس به معرفی خود ، خدمات خود در گذشته ، توانمندی ها و اهداف و برنامه اش می پردازد.

• در انتهای جلسه نیز سردار از حضار محترم درخواست می کند که سؤالات خود را مطرح کنند. پس از پاسخ گویی به سؤالات با صلواتی بر محمد و آل محمد جلسه پایان می پذیرد.

 

اهداف قسمت جلسات مردمی و همایش های انتخاباتی :

• در این بخش لیست تمامی جلسات برگزار شده با حضور سردار درویش وند قرار می گیرد.

• عکس های گرفته شده از جلسات به تفکیک در این بخش قرار می گیرند.

• پس از جلسه با ارسال پیامکی از حضاری که شماره همراه خود را درلیست حاضرین در جلسه ثبت کرده اند تقدیر و تشکر به عمل می آید.

• چنانچه شخصی به هر دلیلی از نمایش تصویرش در قسمت جلسات مردمی معذوریت دارد ، با اطلاع دادن به دفتر روابط عمومی سردار درویش وند ما را از این امر آگاه کند تا در اسرع وقت نسبت به حذف عکس وی اقدام شود.

• در این بخش عکس ها و فیلم های مربوط به همایش های انتخاباتی سردار درویش وند نیز بارگذاری خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *