سردار جواد درویش وند با حضور در ستاد انتخابات کشور برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس دهم ثبت نام کرد

همزمان با جشن سالروز آغاز امامت و ولایت حضرت مهـدی مـوعـود(عج) ،سردار جواد درویش وند معاون وزرای دفاع دولت نهم و دهم و وکیل پایه یک دادگستری با حضور در ستاد انتخابات کشور برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابیه شهرستان خرم آباد-دوره ثبت نام کرد.

ثبت نام سردار درویش وند در انتخابات مجلس دهم (3) ثبت نام سردار درویش وند در انتخابات مجلس دهم (4) ثبت نام سردار درویش وند در انتخابات مجلس دهم (6)

 

13 دیدگاه برای “سردار جواد درویش وند با حضور در ستاد انتخابات کشور برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس دهم ثبت نام کرد

  1. بهنام گفته:

    سردار درویش وند قطعا امسال به عنوان نفر اول راهی مجلس خواهند شد.
    سردار درویش وند هم :
    از جنس مردم
    هم با تجربه هستند و از افراد شناخته شده کشور هستند, قطعا فرد توانایی خواهند بود

  2. بیرانوند گفته:

    به امید خدای متعال شایسته سالاری در شهر ما هم باب خواهد شد و سرداری که دنیا اورا میشناسد ونام اودر صحنه های بین المللی هم پیداست که حقیقتا افتخاراست نماینده ما خواهد شد

  3. امین زینی وند.عضو شورای اسلامی روستای دارایی گفته:

    سردار درویشوند یکی از سرداران قدر انقلاب اسلامی ایران است که هم تراز یک وزیر سابقه خدمتی دارد. یک وکیل پایه یک دادگستری است که چندین وکیل در موسسه حقوقی ناصح مشفق ایشان مشغول دفاع از حق و حقوق مردم هستند تا خدایی ناکرده حق مظلومی پامال چکمه ظالمی نگردد. ایشان یک چهره شاخص در سطح ملی و بین المللی هستند که ترک و لر و کرد و عرب و بلوچ ایشان را می شناسند . اگر فضل الهی شامل حال ایشان شود و به مجلس راه پیدا کند صدای رسای مردم خواهد بود و به عهدش وفادار خواهد بود.

  4. روحانی گفته:

    همانطوری که جناب زینی وند گفتن. این دوره سردار جواد درویشوند به دور دوم راه پیدا میکند. این نظرسنجی استانداری لرستان بوده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *