حضور سردار درویش وند در مراسم افتتاح نخستین نمایندگی بیمه کوثر

چتر آرامش کوثر بر لرستانی‌ها سایه افکند

در ادامه روند افتتاح شعب بیمه کوثر در سال جاری ، شعبه بیمه کوثر استان لرستان با حضور امام جمعه موقت خرم‌آباد و تنی چند از مقامات استان به همراه نمایندگان شرکت‌های بیمه و بانک و نمایندگان بیمه کوثر در استان لرستان راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر ؛ امام جمعه موقت خرم‌آباد آیت‌اله صادقی در این مراسم با اشاره به ضرورت تدبیر در زندگی ، به ضرورت بیمه در جامعه و منافع و مزایای آن برای عموم مردم پرداخت و گفت : بیمه به عنوان یک راه حل در زمان بحران و اتفاقات ناگوار و غیر قابل پیش‌بینی مطرح است و به کمک آن و بعنوان یک نوع تعاون و همیاری ، مردم می‌توانند هم به یکدیگر مساعدت کننده و هم از شدت آلام اتفاقات به وجود آمده بکاهند.

مدیر عامل شرکت بیمه کوثر ، عبدالرسول عطایی در این مراسم به ویژگی‌های فرهنگی هر منطقه از کشور در استفاده و بهره‌مندی از بیمه‌ها اشاره کرد و گفت : با توجه به نگرش‌های مختلف در فرهنگ‌های متنوع کشور ، لزوماً مقامات استانی با کمک رسانه‌ها باید نسبت به ایجاد نگرش مناسب مردم به بیمه‌ها و ایجاد تحول در این حوزه برنامه ریزی و اقدام کنند. یادآوری می‌شود شبکه استانی افلاک لرستان مراسم افتتاحیه شعبه استان لرستان و مصاحبه اختصاصی مدیر عامل شرکت بیمه کوثر را از این شبکه پخش کرد.

بیمه کوثر که حاصل تلاش و زحمات چندین ساله ی مسئولین در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است ، در استان های مختلف شعباتی را ایجاد کرده است. در مراسم افتتاح نخستین نمایندگی بیمه کوثر در استان لرستان ، سردار جواد درویش وند معاون وزیر دفاع در دولت نهم و دهم نیز حضور یافته بود.

آدرس مطلب : شرکت بیمه کوثر http://www.kowsarinsurance.ir/

اخبار مرتبط : خبرگزاری ایسنا http://lorestan.isna.ir/

عکس

3 دیدگاه برای “حضور سردار درویش وند در مراسم افتتاح نخستین نمایندگی بیمه کوثر

  1. میلاد ملک اسا گفته:

    با سلام و عرض ادب خدمت افتخار زاگرس سردار درویش وند اینجانب با توجه به مسئولیت های بالا شما که در سطح تراز اول کشور می باشد شما را به عنوان کاندیدای مورد نظر خود انتخاب کرده و برای موفقیت شما سردار بزرگ لحظه ای دریغ نخواهم کرد.

  2. ابراهیمی گفته:

    سردار درویشوند افتخار ایران اسلامی که متاسفانه برای مردم لرستان هنوز ناآشناست هزار افسوس…………

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *