سردار سرتیپ پاسدار جواد درویش‌وند به منظور کاندیدا شدن در انتخابات مجلس استعفا کرده است.

فرارو- حجت‌الاسلام ذوالنور علت بازنشستگي خود از سپاه پاسداران را حضور در انتخابات مجلس نهم اعلام كرد.

به گزارش فرارو، حجت الاسلام والمسلمین ذوالنور به شکل غیر منتظره‌ای از خدمت در سپاه پاسداران بازنشسته شد. این بازنشستگی غیر منتظره این پرسش را در اذهان تقویت می کند که چرا وی بازنشسته شده است؟

ذوالنور در گفتگو با فارس، با اشاره به اعلام بازنشستگي خود در نمايندگي ولي فقيه سپاه، گفت: «با توجه به اينكه احساس مي‌شد ضرورت براي خدمت به انقلاب و نظام در عرصه هاي ديگر باشد و با توجه به اينكه از مدتها قبل گروههايي از استان‌ها و ديگر شهرهاي كشور مصر بودند تا بنده در سنگر مجلس ادامه خدمت دهم، لذا تصميم بر اين شد تا ضمن اعلام بازنشستگي از سپاه پاسداران براي حضور در سنگر مجلس آماده شوم.»

سردار رمضان شريف مسئول روابط عمومي سپاه امروز در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه آيا شنيده‌هاي اخير مبني بر بازنشستگي حجت‌الاسلام مجتبي ذوالنور از سپاه را تاييد مي كنيد؟ گفت: «سپاه اخيراً با درخواست ايشان كه به دليل احساس وظيفه براي خدمت به نظام و انقلاب در عرصه‌هاي ديگر، تقاضاي بازنشستگي داشته‌اند، موافقت كرده است.»

شرکت کنندگان در انتخابات مجلس باید شغل دولتی نداشته باشند و اگر هم در ارگان و یا سازمانی دولتی مشغول به فعالیت‌اند باید از سمت خود استعفا دهند.

امروز وزیر کشور اعلام کرد که کارمندان، مقامات و مسئولان دولتی تا 9 تیر فرصت دارند برای نامزدی مجلس شورای اسلامی استعفا کنند.

از نکات جالب توجه دیگر این است که ذوالنور دومین مقام نظامی است که دیگر پستی ندارد. نفر دوم معاون وزیر دفاع است که امروز از سمت خود استعفا کرد.

سردار سرتيپ پاسدار جواد درويش‌وند به منظور کاندیدا شدن در انتخابات مجلس استعفا کرده است.

.

آدرس مطلب :پایگاه خبری تحلیلی فرارو http://www.fararu.com/vdcb5zbw.rhb8apiuur.html

این مطلب در بعضی از وبلاگ های پوشش دهنده اخبار انتخاب نیز قابل مشاهده است:

آدرس وبلاگ : اخبار و حواشی انتخابات مجلس نهم در کنگاور http://kanpress.blogfa.com/post-65.aspx

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *