مسئولان، روش و منش شهیدان رجایی و باهنر را الگو قرار دهند

جواد درویشوند، معاون اسبق وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، در رابطه با ابعاد شخصیتی شهیدان رجایی و باهنر گفت: شهیدان والامقام رجایی و باهنر در دوره کوتاه مدیریتی‌شان با روحیه خدامحوری که داشتند کارنامه پرباری را از خود به جا گذاشتند.
وی افزود: با وجود سالیان سال که از عروج این بزرگواران می‌گذرد اما روش، روحیه و منش مدیریتی این بزرگواران آن‌چنان تاثیری داشته است که هم در نگاه مردم و همه در نگاه دولتمردان این بزرگواران به‌عنوان اسوه برگزیده شده‌اند.

درویشوند با بیان این‌که این شهیدان کسانی بود که پست و مقام و جایگاه در منش و رفتارشان تاثیر نگذاشت، خاطرنشان کرد: آن‌ها روحیه‌ای جهادی برای خدمت به مردم داشتند که باید مسئولان ما همین الگو را در پیش بگیرند.

وی هفته دولت را هفته مناسبی برای خدمت‌گذاری دولتمردان و مسئولان به مردم دانست و بیان کرد: ما باید تلاش کنیم تا با تلاش و خدمت به مردم در جهت شناسایی و معرفی چهره نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کوشیده و زمینه ارتباط تنگاتنگ بین ملت و دولت را فراهم کنیم.

معاون اسبق وزیر دفاع در پایان یادآور شد: جنایتی که بر اثر آن رجایی و باهنر به شهادت رسیدند لکه ننگی در پرونده سیاه منافقین و استکبار بود که هیچگاه از پیشانی آنان پاک نخواهد شد.

منبع خبر : http://tnews.ir/news/2AA929626128.html

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *