يک لرستاني سرپرست خبرگزاري ايسنا شد

به گزارش روابط عمومي جهاد دانشگاهي، متن کامل اين حکم به شرح زير است: با عنايت به تعهد، شايستگي، توانايي و سوابق ارزنده جنابعالي در عرصه فرهنگي کشور به موجب اين حکم به عنوان «سرپرست خبرگزاري دانشجويان ايران ـ ايسنا‌» منصوب مي‌شويد. شوراي نويسندگان نشريه اينترنتي لور اين انتصاب را به نويسنده فعال لر و نيز اهل قلم و فرهنگ استان تبريک مي گويد.
محمدحسين يادگاري رئيس جهاد دانشگاهي در حکمي ساسان والي‌زاده را به عنوان سرپرست خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منصوب کرد.

ساسان والي زاده پيش از اين مدير كل دفتر امور رسانه هاي رياست جمهوري، معاونت ارتباطات و اطلاع رساني دفتر معاون اول رييس جمهوري، عضويت در شوراي سياست گذاري ايسنا و حوزه مشاوره معاون مطبوعاتي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در امور تشكل هاي مطبوعاتي و نشريات استاني را بر عهده داشت.

والي زاده همچنين سابقه مسئوليت خانه خبرنگاران آزاد، مدير روابط عمومي و مدير انتشارات روزنامه جام جم، مديريت خانه هنر و ادبيات، مديريت اطلاعات و برنامه ريزي در صدا و سيما را در كارنامه خود دارد.

در سابقه فرهنگي والي زاده همچنين سردبيري چند نشريه از جمله گفتار سبز و چاپ چهار عنوان كتاب و چند پژوهش برتر نيز ديده مي شود.

از جمله آثار اين نويسنده لرستان عبارت است از:

شناختنامه نويسندگان لرستان
اين فصل را با من بخوان
ارف بهانه است
رسانه‌اي به نام احمدي نژاد(سفرنامه آمريکا)
زيتون سرخ (ويراستار محتوايي)
حاکمان و مردمان(ويراستار محتوايي)
مشايخ مثنوي (ويراستار محتوايي)
فصلنامه “گفتار سبز”
واليزاده همچنين مدير وبلاگ گفتار سبز مي باشد که به مسايل فرهنگي و اجتماعي مختلفي مخصوصا در زمينه لرستان شناسي مي پردازد

به گزارش نشريه اينترنتي لور به نقل از روابط عمومي جهاد دانشگاهي، متن کامل اين حکم به شرح زير است:

با عنايت به تعهد، شايستگي، توانايي و سوابق ارزنده جنابعالي در عرصه فرهنگي کشور به موجب اين حکم به عنوان «سرپرست خبرگزاري دانشجويان ايران ـ ايسنا‌» منصوب مي‌شويد.

انتظار دارد در راستاي اهداف مقدس انقلاب اسلامي، مصالح عاليه نظام جمهوري اسلامي، آرمان‌هاي انقلاب فرهنگي و در چارچوب سياست‌هاي چشم‌انداز بيست ساله و برنامه‌هاي توسعه کشور و جهاد دانشگاهي، با بهره‌مندي از توانمندي دانشجويان و جهادگران مؤمن و انقلابي، رسانه بي‌بديل خبرگزاري دانشجويان ايران را در جايگاه شايسته خود که همواره تحت ارشادات و رهنمودهاي مقام عظماي ولايت در خدمت به اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران پاي مي‌فشرد، با همت و تلاش مضاعف به پيش ببريد.

اميد است با ياري خداوند متعال و همياري و همدلي همه جهادگران عزيز ضمن هماهنگي کامل با شوراي سياستگذاري رسانه‌اي جهاد دانشگاهي در انجام وظايف محوله موفق و مؤيد باشيد.

شوراي نويسندگان نشريه اينترنتي لور اين انتصاب را به نويسنده فعال لر و نيز اهل قلم و فرهنگ استان تبريک مي گويد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *