به مناسبت اولین سالگرد شهادت فرمانده سپاه رودبار سردار شهید هدایت درویش وند

(( بسم رب الشهداء و الصدیقین ))

شهادت فخر اولیاء بوده و فخر ماست.(امام خمینی ره)

به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار هدایت درویش وند

شهادت اوج و منتهای آرمان همه پیامبران و اولیاء خداست ، شهیدان را مقامی بس بلند و با شکوه است که خداوند متعال در شأن آنان جمله ی ( احیاء عند ربهم یرزقون) را فرمودند.

پویندگانی که زمینه وصل زمینیان را با عرشیان فراهم ساختند. آری شهدا مهاجران و دلاور مردانی ازقبیله نور بودند که در نبرد با ظلمت به دشت روشنایی هجرت نمودند تا چونان ستاره ای در آسمان تیره بدرخشند، باشد که ما جزء شفاعت یافتگان آنان در روز جزاء باشیم.

حدیث زندگی و شرح تلاش های دوران خدمت،حماسه آفرینی های روزهای نبرد و خاطرات سردار شهید هدایت درویش وند برکسی پوشیده نیست ، انسان والایی که با مسئولیت شناسی شغلی،خصایل اخلاقی وصفات رفتاری می تواند به عنوان اسوه ای حسنه رهگشای حیات اجتماعی امروز ما قرارگیرد.

سردار شهید هدایت درویش وند - فرمانده سپاه رودبار

برماست که با یادآوری عظمت و از خود گذشتگی این شهیدان گرانقدر همراه با ادای دین و بزرگداشت نام آنان از روح بلندشان همت طلب کنیم و در راه تحقق آرمان های الهی آنان در تمامی سنگرها مجدانه بکوشیم.

ضمن ادای احترام به روح پاک و مقدس این شهید والامقام و علو درجات از خداوند منان ، صبر و استقامت،عزت وسربلندی را برای خانواده محترم ایشان و همچنین توفیق روز افزون برای خدمتگزاران به انقلاب و قرآن تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت ا… العظمی خامنه ای (مدظله العالی) آرزومندم.

(سرتیپ دوم پاسدار جواد درویش وند)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *