مقدمه زندگی نامه سردار جواد درویش وند

مقدمه

(( به نام خدايي كه زندگي مي بخشد ، مي ميراند و زنده مي كند ))

سردار سرتیپ حاج جواد درویش وند از دامان پاک عشایر لرستان برخاسته و وجود پاکش با خاک مقدس جبهه ها صیقل خورده است ، وی سالیان پرشور جوانی را در راه دفاع از دین ، وطن ،ملت و آرمان های امام و انقلابش گذرانده است ، تن زخم خورده اش همواره یاد آن روزگاران را برایش زنده می کند وهمچنان در سوگ جا ماندن از قافله ی شهدا می سوزد ولی شوق انجام رسالتی که بعد از شهدا بر دوش او و همرزمانش است ، همواره مصمم تر از پیشش می سازد. .

سردار درویش وند یکی از نظامیان پر افتخار کشور عزیزمان ایران و از مردان پرآوازه ی لرستان است ، وی پس از جنگ تحمیلی همواره از مدیران ارشد و عالی رتبه وزارت دفاع بوده و در سمت هایی چون ریاست بازرسی وزارت دفاع به انجام وظیفه پرداخته و در طول این سالیان توانسته در مسیر تعالی کشور ، استان و شهرش خرم آباد گام های مؤثری را بردارد.

وی به دور از هر گونه غرور و تکبر همواره در حد توان مشکل گشای مردم بوده است ، عبارت (( خاکی تر از خاک )) شاید بتواند گوشه ای از شخصیت پر از خشوع و تواضع ایشان را به تصویر بکشد.

خاکی تر از خاک - زندگی نامه سردار سرتیپ حاج جواد درویش وند- darvishvand.ir

در پایگاه اطلاع رسانی خاکی تر از خاک و در بخش زندگی نامه سعی کرده ایم که گوشه ای از زندگی پر فراز و نشیب سردارسرتیپ حاج جواد درویش وند را به رشته تحریر درآوریم و پیش روی شما عزیزان قرار دهیم.

امید است این مجموعه که در آن از شهدا ، جانبازان ، رزمندگان و تمام دوستان و یاران سردار یادی شده است مورد قبول خوانندگان واقع شود.

و در پایان از خداوند منان برای سردار حاج جواد درویش وند و تمام همسنگرانش در همه ی عرصه ها ، سلامتی و توفیق روز افزون مسئلت داریم.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *