انداختن هر رأی تیری به قلب دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در جمع مردم نمازگزار شهرستان خرم‌آباد گفت:‌ همه مردم در ۱۲ اسفند باید برپای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شوند زیرا دشمنان به دنبال کمرنگ کردن حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی هستند.

وی با اشاره به اینکه باید به کسانی رأی بدهیم که با تمام وجود از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اصل ولایت فقیه دفاع کنند، یادآور شد: کاندیداها باید به مردم تکیه کنند دل مردم برخواسته زیرا با این پشتوانه مردمی در مجلس می‌تواند حرف برای گفتن داشته باشد.

میرعمادی خاطرنشان کرد: کاندیداها نباید بر منابع قدرت و ثروت تکیه کنند زیرا این‌ها اگر هم به مجلس بروند در دل مردم جایی ندارند.

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه تصریح کرد:‌ حضور حداکثری و حفظ وحدت و آرامش در جامعه می‌تواند لازمه این حضور را به وجود بیاورد.

میرعمادی یادآور شد: انتخابات نشاندهنده اتحاد و همبستگی در دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: باید با حفظ وحدت و انسجام دائمی خود در مقابل دشمن ایستادگی کنیم و همه تلاش کنیم که این انتخابات با عظمت و با شکوه برگزار شود.

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه خطاب به مردم گفت: به کسانی رأی دهید که اصل نظام و ولایت فقیه را قبول داشته و این قبول داشتن برای مردم روشن باشد تا در آینده شاهد مجلسی قوی و کارآمد باشیم.

میرعمادی با بیان اینکه مجلس آینده باید مجلسی ولایی باشد، گفت: حضور در انتخابات یک وظیفه است و صف‌های گسترده‌ و دشمن شکن در روز ۱۲ اسفند بار دیگر یأس و ناامیدی دشمنان را به دنبال خواهد داشت.

وی در ادامه گفت: ۱۲ اسفند باید روز جشن ملی ملت ایران و روز شکست دشمنان نظام باشد.

امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه حضور گسترده در ۱۲ اسفند اسباب خوشحالی امام زمان (عج) و نایب برحقش مقام معظم رهبری را فراهم می‌کند، گفت:بحمدالله امروز فضای شهرهای سراسر کشور به خصوص استان لرستان آماده برگزاری انتخاباتی پرشور است.

وی مهم‌ترین مسئله انتخابات را حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی عنوان کرد و گفت: همانطور که مقام معظم رهبری بر حضور گسترده، دشمن‌شکن، مشارکت حداکثری تأکید داشتند باید با لبیک گفتن به فرمایشات مقام معظم رهبری در این عرصه حاضر شویم.

میرعمادی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از لازمه‌های انتخابات پرشور رقابت سالم کاندیداها است.

وی خطاب به کاندیداها، گفت: از تخریب همدیگر جلوگیری کنید و به جای تخریب توانایی‌های خودتان را برای مردم بیان کنید.

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه به بحث قطع نفت ایران به ۶ کشور اروپایی گفت:‌ این ابتکار مانند توپ در دنیا صدا داد و آثار فراوانی را برای ایران به دنبال داشت.

حجت‌الاسلام میرعمادی تصریح کرد: قطع نفت جوی جوسازی تبلیغات روانی اروپایی‌ها را علیه ایران گرفت.

وی افزود: قطع صادرات نفت سبب شد تا اروپایی‌ها تنبیه شوند و اینها فهمیدند که نباید به دنبال تحریم ایران باشند.

امام جمعه خرم‌آباد افزود: این قطع نفت در حقیقت گوشمالی به اروپا داد و سبب شد که عزت و اقتدار ایران در جهان به نمایش گذاشته شود.

وی در ادامه در خصوص تربیت فرزندان توسط پدران و مادران، مسئولان و مربیان تربیتی مطالبی را بیان کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *