یک جوان لرستانی موفق به کسب رتبه اول مقاله نویسی در همایش ملی امام خمینی و اندیشه های جهادی شد.

در این همایش ملی که به همت دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار برگزار شد از بین 367 مقاله ارسالی به دبیرخانه همایش ، مقاله امین زینی وند با عنوان فقر و فقیر در اندیشه امام خمینی موفق به کسب رتبه برتر شد.


زینی وند در گفتگو با خبرگزاری بین الملی قرآنی (iqna) در مورد این مقاله گفت:یاد وخاطره معمار کبیر انفلاب اسلامی هیچ گاه از خاطر مردم ایران فراموش نخواهد شد. زمانی که فرهنگ ما سنت ما آیین ما بازیچه دست استعمار بود، زمانی که استعمار بر مقدرات ما حاکم بود. زمانی که دو تفکر دین گریز و بی محتوای کمونیسم ولیبرالیسم بر ممکلت ماحاکم بود . زمانی که 11 هزار مستشار آمریکایی مملکت ایران را مدیریت و هدایت می کردند د ر چنین شرایطی امام آمد و یک حکومت الهی را به نام خدا اخلاق و معنویت ایجاد کرد.امام آمد و به ما عزت داد امام آمد و به ما شرافت داد، امام به مثابه نوح، کشتیبان برای کشتی شکسته شده ایران بود. از دیدگاه امام فقر و فقیر دو معنای مجزا دارد ، فقر پدیده ای منفور است اما فقیر در نزد آن پیر فرزانه جایگاهی ممتاز دارد.
ما روستا زادگانی بودیم که ما را به حساب نمی آوردند. اگر یک ژاندارم پهلوی می آمد و همه ما را مورد اهانت قرار می داد کسی را یارای مقابله با او نبود .امام امد و انقلاب کرد و خیر و برکتش به مردم رسید،تغییر و دگرگونی در احوالات مردم به وجود آمد،فخر فروشان رفتند و مستضعفان روی کار آمدند. 
درود می فرستیم به روح بلند و ملکوتی لقمان زمان، پیر جماران، بت شکن دوران که از دل ملتی دربند و به استضعاف کشیده امتی واحد و یکپارچه به وجود آورد .

16 دیدگاه برای “یک جوان لرستانی موفق به کسب رتبه اول مقاله نویسی در همایش ملی امام خمینی و اندیشه های جهادی شد.

  1. امرایی گفته:

    به اطلاع کلیه دوستان میرساند که مقاله جدید استاد کلام، حاج امین زینی وند، با عنوان ” نقش پیچ تنگ فنی پلدختر در دفاع مقدس نیز در همایش منطقه غرب کشور در استان همدان 18آبان ماه سال جاری نیز رتبه اول را کسب کرد و امام جمعه محترم پلدختر حجت الاسلام محمدعلی لروند شخصا به منزل ایشان واقع در روستای دارایی آمد.. ما به مصاحبت و مجالست با زینی وند می بالیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *