تقدیر و تشکر سردار جواد درویش وند از مردم فهیم حوزه انتخابیه خرم آباد و دوره چگنی و سایر بخش های تابعه

تقدیر و تشکر سردار درویش وند ازمردم

 (( بسم رب الشهدا و الصدیقین ))

بسم الله و بالله، توکلت علی الله ، اعوذ بالله سمیع علیم من شر الشیطان الرجیم

با اهداء سلام به پیشگاه مقدس امام زمان (عج) و روح مطهر امام خمینی (ره) و شهیدان والامقام انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و درود بر جانشین شایسته ی اماممان ، مقام عظمای ولایت و مرجعیت ؛ امام خامنه ای و سلام و درود بر مردم شریف حوزه انتخابیه شهرستان خرم آباد و دوره چگنی و سایر بخش های تابعه

و عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه الزهرا (س) دخت مکرم پیامبر اسلام (ص)

خداوند بزرگ را شاکرم که زندگی مرا در برهه ای از زمان قرار داد تا نعمت بزرگ انقلاب اسلامی را درک کنم و دوشادوش همرزمانم ، جوانیم را در راه دفاع از دین ، میهن و نظام مقدس جمهوری اسلامی در جبهه های حق علیه باطل بگذارنم  و با تن زخمی خود  ، مابقی عمر را در راه دفاع از ارزش ها ، آرمان ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی بکوشم.

یکی از مهمترین برکات و دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی موضوع مهم انتخابات است که باعث شده مردم بتوانند سرنوشت سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خویش را رقم بزنند واین ظرفیت مهم و ارزشمند را می بایست همیشه به نفع نظام ودر جهت منافع مردم تعریف کرد.

حضور اینجانب در عرصه انتخابات صرفاً بر اساس احساس تکلیف و ادای دین و با نیت و توان ایجاد تغییر و تحول در وضعیت شهر خرم آباد و استان لرستان بوده و در این مسیر مواردی چون شکست و یا پیروزی معنایی ندارد.

همان گونه که مستحضرید در مسیر انتخابات مسائلی رخ داد که باعث شد بنده از حضور در انتخابات مجلس دهم باز بمانم و البته در این بین تنگ نظران، تهمت هایی ناروا به بنده زده و گزارشات کذبی به شورای نگهبان ارسال کردند ،که یقیناً بنده حقوق پایمال شده خود و حامیانم را در محاکم ذیصلاح قضایی دنبال خواهم کرد و اینان باید در محکمه الهی هم نسبت به این حق الناس پاسخگو باشند.

 بنده به عنوان برادر کوچک شما ذکر چند نکته را ضروری می دانم:

  • همه باید برای حضور حداکثری در انتخابات تلاش کنیم ، لذا از مسئولین و دست اندرکارانی که برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم تلاش می کنند ، تشکر می کنم.
  • در مسیر انتخابات ، درویش وند نیست اما انتخابات تعطیل نمی شود ، نظام پابرجاست و چشم امید دلسوزان نظام به انتخابات پیش روست، بنابراین از تمام حامیان و از همه مردم فهیم حوزه انتخابیه خرم آباد و دوره چگنی و سایر بخش های تابعه استدعا دارم که با حضور حداکثری و حماسی خود در پای صندوق های رأی ، نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای بار دیگر بیمه کنند .
  • از آنجایی که ما خود قربانی تهمت، بی دینی و بی تقوایی سیاسی هستیم ، تهمت و افتراء به هیچ کاندیدی را نمی پذیریم .
  • از تمام حامیانم که طی این مدت متحمل زحمات فراوانی شده اند و با حمایت و همدلی هایشان مرا همراهی کردند صمیمانه تشکر می کنم .
  • علیرغم اقدامات و برخوردهای غیراخلاقی و غیرقانونی که توسط بعضی از کاندیداها و هوادارانشان در خصوص بنده انجام گرفت و موجب ترویج بداخلاقی های انتخاباتی گردید، از تلاش و فعالیت سالم سایر کاندیداهای محترم و همه هوادارانشان که به سهم خود فضای انتخابات را گرم و پرشور نموده اند تشکر می کنم.
  • پیشاپیش به منتخبین مردم، تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای ایشان توفیق خدمت به نظام و مردم عزیز حوزه انتخابیه خرم آباد و دوره چگنی و سایر بخش های تابعه را مسئلت دارم و از سایر کاندیداهای محترم تقاضامندم که دلسوزانه منتخبین مردم را جهت خدمت بهتر یاری نمایند.
  • و در پایان باید عرض کنم که شما مردم عزیز آنقدر فهیم و صاحب نظر هستید که تحمیل شخصیت انتخاباتی خلاف شأن شماست ، بنده از هیچ شخصی به خاصه حمایت نمی کنم و  با توجه به روشنفکری ، هوش و درایتی که در وجود شما مردم فهیم حوزه انتخابیه خرم آباد و دوره چگنی و سایر بخش های تابعه سراغ دارم ، مطمئنم که به بهترین وجه مصلحت خویش را تشخیص داده و سرنوشت خود را رقم خواهید زد.

لذا هر گونه انتخاب را به عهده ی شما بزرگواران گذاشته و آن را ارج می نهم .

از درگاه محبوب بی همتا برایتان سعادت ، سلامت و عزت بیش از پیش مسئلت دارم .

فرزند کوچک لرستان

جواد درویش وند

چهارم اسفند ماه 1394

9 دیدگاه برای “تقدیر و تشکر سردار جواد درویش وند از مردم فهیم حوزه انتخابیه خرم آباد و دوره چگنی و سایر بخش های تابعه

  1. غلامرضا ترابی گفته:

    موفقیت و سربلندی از ان کسانیست که در سخت ترین شرایط سیاسی و اجتمایی همیشه یک راه انتخاب و ادامه مسیر می دهند.چشم دشمناتون کور و همیشه موفق باشی.

  2. حسام دالوند گفته:

    سلام و تهيات الهي”
    اينجانب معتقدم بردارمان جناب درويشوند در پيشگاه خداوند به نحو اكمل و اجمل وظيفه شرعي خود راهم در برار نظام و مردم فهيم استان لرستان انجام داده. خدارا سپاس و شاكريم كه استان لرستان فرزنداني همچون سردار درويشوند دارد كه خودرا وقف نظام و مردم ميداند. لذاباتوجه به شناخت بر روي توانمندي و فهم ايشان بنده اطمينان دارم كه همچون ادوار گذشته بازوي راستي براي خادمين و نمايندگان دوره دهم مجلس استان لرستان خواهند بود. درپايان محضر هم استانيهاي فهيم معروض ميدارم كه مشاراليه از مهره هاي مفيد نظام در كلان ميباشد و قطعأ بازماندن از رقابت انتخابات دهم مجلس شوراي اسلامي در حوزه خرم آباد براي ايشان موضوعيت سياسي نداشته و ندارد.

  3. پیمان گفته:

    بنظرم جناب سردار درویشوند باید از حقوق پایمال شده خود که همان حقوق مردم و طرفداران ایشان میباشد به نحو شایسته ای در مراجع قضایی احقاق حق نماید تا دیگر کسی به خود اجازه همچین خنجر از پشت زدنی را ندهد.

  4. محمد بهاری فر گفته:

    سردار عالیقدر …از خداوند متعال آرزوی موفقیت روزافزون و پیروزی در تمام مراحل زندگیتان را دارم.
    جنابعالی تمام معیارهای یک نماینده مجلس و حتی فراتر از آن را داشته اید و دارید.حساسیت شما نسبت به حقوق مردم خرم آباد بر هیچکس پوشیده نیست.
    منتظر موفقیت و پیشرفت های شما در عرصه سیاسی هستیم.

  5. حامد گفته:

    با سلام واقعا من که تازنده هستم در انتخابات شرکت نخواهم کرد چون کسی بهتر از سردار سراغ ندارم

  6. ناشناس گفته:

    حضورمحترم سرداردرویش وندسلام علیکم.بیانیه شماراخواندم وبسیارمتاثرشدم ازاینکه سرداری دلسوزبنظام ازدورانتخابات بازماندید.بهرحال مصلحت خداونداین بوده انشاالله خداوندبشماتوفیق عنایت بفرمایددرعرصه های دیگرازوجودشمابرای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بهرمندشویم. محمدپرهیزکار

  7. شمس گفته:

    بنده در انتخبات خرم آباد شرکت نخواهم کردزیرا هیچ کدام را لایق نمبینم که وقت باارزشم راتلف کنم وانتخابی نادرست انجام دهم

  8. میثم ابراهیمی گفته:

    سلام خنجرازپشت زدن چون میدونستن باوجود سردارجایی درانتخابات ندارن ولی با این کارنسل جوانان خرم ابادی را دوباره آتیش زدن خداخودش جوابشون رومیده. سردارعزیزایشالاهمیشه سالم ودرتمام مراحل زندگی موفق باشید.

  9. پـــیــــــــام گفته:

    سردار درویش وند شانس اول حضور در مجلس بود.
    از ایل بالاگریوه و پاپی تنها کسی بودند که شانس حضور در مجلس را داشتند.
    مردم خرم آباد از باعث بانی های رد صلاحیت خشمگین خواهند بود،چون با رد فردی با تجربه و کاردان 4 سال با آینده ی خرم آباد بازی کردند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *