جسد معلم فداكار لرستاني پس از 2 هفته پيدا شد + جزييات و عكس

جسد مرحوم كاظم صفرزاده معلم فداكار لرستاني كه 28 مهرماه قرباني سيلاب در منطقه شورآب شده بود، پس از 2 هفته و در ظهر روز تاسوعا پيدا شد.
جسد معلم فداكار لرستاني پس از 2 هفته پيدا شد
به گزارش يافته، جسد اين معلم فداكار ظهر امروز توسط اهالي يكي از روستاهاي شركت نفت چنار در نزديكي روستاي كرفله حاتموند و در 35 كيلومتري جنوب خرم‌آباد پيدا شد.

يكي از اهالي روستای حیات‌الغیب به نام “نورالدین پیرحیاتی” همراه گروهی از افراد با گشت‌زنی در محل، موفق به پیدا کردن جنازه این معلم لرستانی در ظهر روز تاسوعا شده‌اند.

محل پیدا کردن جنازه حدود 10 متر با رودخانه فاصله داشته و بخش عمده‌ای از بالاتنه جسد به دليل سیلاب در زیر رسوبات باقی‌مانده و تیم جستجو‌کننده با دیدن پای این معلم روستایی متوجه جنازه شده‌اند.

بر اساس اين گزارش، ساعتي قبل، بازوند استاندار لرستان همراه با كريمي‌فر مدير كل آموزش و پرورش استان، مرادي مدير عامل جمعيت هلال احمر و آريايي‌فر مدير كل مديريت بحران استان لرستان نيز در محل پيدا شدن جسد حضور يافتند و پس از شناسايي جسد توسط يكي از اقوام نزديك مرحوم صفرزاده، پيكر وي به پزشك قانوني خرم‌آباد انتقال داده شد.

لازم به ذكر است پيكر مرحوم صفرزاده بعدازظهر فردا، پس از برگزاري نماز ظهر عاشورا، طي مراسم باشكوهي در پلدختر به خاك سپرده مي‌شود.
 پيكر مرحوم صفرزاده در هواي باراني بر دوش مردم (عصر روز تاسوعا 1393)
 پيكر مرحوم كاظم صفرزاده در هواي باراني بر دوش مردم (عصر روز تاسوعا 1393) عکس از: اصغر حاتموند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *