بیانیه سردار جانباز حاج جواد درویش وند در خصوص دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

سردار سرتیپ حاج جواد درویش وند از دامان پاک مردم عشایر لرستان و خانواده ای مذهبی برخاسته و وجود پاکش با خاک مقدس جبهه ها صیقل خورده است ، وی سالیان پرشور جوانی را در راه دفاع از دین، وطن،ملت و آرمان های امام و انقلابش گذرانده است، تن زخم خورده اش همواره یاد آن روزگاران را برایش زنده می کند و همچنان در سوگ جا ماندن از قافله ی شهدا می سوزد ولی شوق انجام رسالتی که بعد از شهدا بر دوش او و همرزمانش است، همواره مصمم تر از پیشش می سازد.
 
سردار جانباز حاج جواد درویش وند یکی از نظامیان پر افتخار کشور عزیزمان ایران و از مردان نیک نام و پرآوازه لرستان است، وی پس از جنگ تحمیلی همواره از مدیران ارشد و عالی رتبه وزارت دفاع بوده و در سمت هایی چون ریاست بازرسی وزارت دفاع به انجام وظیفه مشغول بوده است  و در طول این سالیان توانسته در مسیر تعالی کشور، استان و شهرش خرم آباد گام های مؤثر و مثبتی بردارد.
 
وی بارها توانمندی های خود را به منصه ظهور گذاشته و با توجه به ظرفیت های بالایش با هدف خدمت بیشتر به مردم در  دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد ولی در کمال ناباوري صلاحيت ايشان مورد تاييد شوراي نگهبان قرار نگرفت،از این‌رو  ایشان در راستای تنویر افکار عمومی بیانیه ذیل را صادر نموده اند:
 
« و عَسَی أن تَکرَهُوا شَیئاً وَ هُوَ خَیرٌلَکُم…وَ اللهُ یَعلَمُ »
 
چه بسا چیزی را خوش نداشته باشید در حالی که خیرِ شما در آن است…و خداوند بهتر می داند.
 
 
سردار جواد درویش وند
 

سلام و درود به محضر مردم شریف و فهیم  *خرم آباد چگنی دوره و بخش‌های تابعه*

 
مجلس شورای اسلامی محور بسیاری از تصمیم گیری ها ، قانون گذاری ها و برنامه ریزی هاست و مظهر اراده ملی و پایگاه حضور و مشارکت واقعی مردم است.
 
 احتراماً اینجانب جواد درويش وند با تشویقات و تاکیدات بزرگان ،نخبگان ،دوستان و دلسوزان راستین نظام در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام نمودم.
هم اینک که در این پروسه انتخاباتی صلاحیتم توسط مراجع ذیصلاح  مورد تایید قرار نگرفته، ضمن احترام به مراجع محترم قانونی و نظر دریافت شده ، به جمله « الخیرُ فی مَا وَقَعَ » ایمان راسخ داشته و ضمن تمکین به قانون همچون گذشته بعنوان خدمتگزار و سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهم بود.
 
بر خود فرض می دانم از یکایک خواهران و برادرانی که طی  سال‌هاي گذشته و اخیر و به انحاء مختلف این حقیر را مورد حمایت و همراهی نمودند کمال تشکر، قدردانی و حلالیت را داشته باشم.
 
همچنین با اعتقادی که به درایت و بصیرت مردم فهیم و شریف حوزه انتخابیه خرم آباد و دوره چگنی دارم، انتخاب فرد اصلح را به ایشان وانهاده و قویاً اعتقاد دارم که خود بهتر از بنده حقیر توانایی انتخاب نماینده شایسته و خدوم خود را دارند،از اینرو به صراحت اعلام می‌دارم:
 
اینجانب از هیچ نامزدی در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی در حوزه اعلامی اعلام حمایت نمی کنم.
 
یاران همراهم خداوند یارتان باد
درهر زمان دست خدا در کارتان باد
من قدر دان همت والایتانم
خدمتگزار خادمی در راهتانم
نگذاشتندم پا در این وادی گذارم
هرجا که باشم بازهم خدمتگزارم
 
 جواد درویش وند فرزند دیار همیشه سرافراز لرستان 
کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه خرم آباد و دوره چگنی

3 دیدگاه برای “بیانیه سردار جانباز حاج جواد درویش وند در خصوص دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

  1. حمید نصیری گفته:

    سلام وارادت بیانه شما نشان از درایت شماررا
    می رساند واز این بهتر دیگر نمشود اگر غیر از این
    می نوشتید به درایت شما شک می کردم
    زنده وپاینده باشید

  2. اسدی گفته:

    شمالایق وشایسته وبصیروفرهیخته وفدزندبرومنداین کهن دیارلرستان هستی شایستگی ات راباعملکردگذشته ات نشان داده ای امیدوارم درپناه خداوندهمیشه ودرتمام احوال وتحولات صبور وسلامت باشی تومیتوانی ودروجودتان خدمت به همتبارانت رامتجلی نموده ای بازهم امیدوارباش که میتوانی وخدابزرگ است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *