سردار جواد درویش وند عضو هیئت مدیره شركت سرمايه‌گذاري نيروگاهي ايران ( سنا ) شد .

.

شرکت سرمایه گذاری نیروگاهی ایران (سنا) یک مجموعه (هلدینگ) سرمایه گذاری در تولید و تأمین انرژی برق و فعالیت های تجاری و اقتصادی مرتبط می باشد .

 

Screen Capture by Snagit

این شرکت با به کار گیری منطق اقتصادی و با تکیه بر سرمایه های انسانی کارآمد، به دنبال کسب سود پایدار و مطمئن برای سهامداران بوده و ارزش آفرینی برای جامعه و مشتریان خود را دنبال می نماید .

شرکت های سرمایه گذاری نیروگاهی ایران (سنا) یکی از برترین شرکت ها در صنعت تولید برق با چشم انداز دست یابی به حداقل ظرفیت 10,000 مگاوات تولید طی 10 سال آینده است .

Screen Capture by Snagit

شرکت مولد نیروی خرم آباد

شرکت مولد نیروی خرم آباد (سهامی خاص) به عنوان یکی از شرکت های وابسته به شرکت سرمایه گذاری نیروگاهی ایران طبق مصوبه مجمع عمومی مؤسس مورخ 1384/2/3 تأسیس و تحت شماره 245277 در تاریخ 1384/2/17 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسیده است.

Screen Capture by Snagit

شرکت مولد نيروی خرم‎آباد به عنوان شرکت مجري نیروگاه سیکل ترکیبی خرم آباد معرفي گرديد این پروژه در فاز اول بصورت گازی و با ظرفیت 1296 مگاوات، مشتمل بر 8 واحد گازی از نوع V94.2 به قدرت 162 مگاوات است و محل احداث آن در جنوب جاده کمربندی خرم آباد می باشد. فاز دوم شامل احداث 4 واحد بخاری پس از تکمیل فاز اول آغاز خواهد شد.

Screen Capture by Snagit

2 دیدگاه برای “سردار جواد درویش وند عضو هیئت مدیره شركت سرمايه‌گذاري نيروگاهي ايران ( سنا ) شد .

  1. mojtaba darvishvand گفته:

    Gah miandisham,chandan mohem nist agar hich az donya nadashte basham ,hamin bas ke kochei bashad v barani …v ensanhai dar zendegiam ke zolal tar az baranand v khaki tar az khak

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *